Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

dimarts, 5 de gener del 2010

Les Terrasses, un gran Priorat

Aquestes festes de nadal he fet un gran descobriment, que vull compartir-lo amb vosaltres. Ha caigut a les meves mans una ampolla d'un Priorat que venia precedida per una bona fama.

Es tracta d'un negre criança de 2007 del reconegut enòleg Àlvaro Palacios. En principi això és un senyal d'alerta per mi, ja que sovint no coincideixo amb els gustos "de moda".

Aquesta vegada haig de donar la raó a la fama. Es tracta d'un vi amb una barreja molt ven aconseguida de diferents raïms ( cariñena, garnatxa, cabernet sauvinyon i syrah, per que ho diu qui en parla d'aquest vi, no per que sigui capaç de distingir-ho ! ).

Per al meu criteri, és un vi amb un equilibri magistral. Te un color cirera intens, i en boca és molt molt suau i fàcil d'apreciar, amb un gust de fruita fresca continuat que no enreda al paladar.

Te un preu mitja-alt per a la meva escala, però en ocasions especials val el que costa. Ja em direu que us sembla quan el tasteu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada