Aquesta vegada vull comentar un cas curiós de marketing. En una botiga de vins que de tant en tant vaig a comprar, la darrera vegada al preguntar si tenien algun vi especial que valgui la pena comprar, el botiguer em va aconsellar, sense cap dubte, aquest Ribera del Duero que és el Pago de Carraovejas, criança 2006.
El preu una mica alt, però el seu argument de venda era que ràpidament s'estava quedant sense i que era un vi que quasi ni ell podia tastar de la velocitat amb el que el venia.
Aquest cap de setmana l'he obert, i certament és un vi equilibrat, correcte, sense estridències i al meu gust sense destacar cap cosa per sobre les altres.
Per casualitat he tingut la pensada de mirar a internet què opina altra gent d'aquest vi, i quina ha estat la meva sorpresa al veure que arreu d'Espanya l'argument "ràpid que hi ha poques ampolles i marxa ! " era molt utilitzat, i sovint els que el tastaven no consideraven que la qualitat acompanyi aquesta empenta de marketing.
En resum, bon vi però no sempre val la pena creure el que et volen vendre, l'argument de venda sembla un tema de marketing, no de creació pròpia del venedor.
Peus de porc amb gamba vermella #InternationalDay
-
21 de desembre, GambasInternationalDay!
Sembla posat aquí expressament perquè tenim Nadal a tocar i agrada que n'hi
hagi a les taules de les festes.
P...
Fa 21 hores
HOLA Enric,
ResponEliminasi noi si , se les saben totes,ja no pots fer cas de ningú.
Be, si mai tinc que fer un bon regal de vi,ja t'ho demanare a tu.
records.roser
Amb els plats que cuina la Mercè i el bon vi que tu tries....s'em fa "la boca aigua".....i ben mirat no sé perquè diuen "aigua" ..potser seria millor dir " s'em fa la boca vi" je je hi ha frases fetes que potser caldria revisar no?
ResponElimina