Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

diumenge, 28 de febrer del 2010

El racò d'escòcia


El dissabte tenia programat un dia al Pirineu, però amb la "borrasca perfecta" que va passar per sobre de Catalunya a mig fer l'activitat prevista va començar a ploure. No m'agrada estar a la muntanya mullant-me, i vaig decidir acabar abans d'hora.

A mig tornar em va venir a la memòria un racó que tenia ganes de conèixer, al poble de Borgonyà ( ben bé a tocar de la desviació de la carretera nacional a Puigcerdà ). Es diu el Racó d'Escòcia, i és un restaurant d'una colònia tèxtil del segle passat. En aquest restaurant vaig poder gaudir d'un menú molt correcte, amb plats de sempre però molt ben servits, i a un preu extraordinari. El que és més bo de tot això, també disposen d'una excel·lent carta de whiskys.

El lloc el tenia "fitxat" per un blog que segueixo, d'en joan mitjavila, que considero que és de lo milloret en opinions de whisky. Tenen una carta de totes les regions del whisky, amb explicacions, i pots des de prendre un chupito o una copa fins a comprar una ampolla. Les marques que tenen són molt bones, han escollit molt bé, i els preus són adequats ( des de les econòmiques fins a veritables joies cares ).

Si voleu donar una ullada al lloc, tenen una pàgina web en construcció que, ara per ara, ja és interessant ; www.racodescocia.com

2 comentaris:

  1. llastima que a mi el whisky,no hi ha manera de que m'agradi. records. roser

    ResponElimina
  2. De la manera que ho explicas.....m'en fas venir ganes i tot!!!

    ResponElimina