Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

diumenge, 20 de setembre del 2015

Faves plantades

Amb una mica de retard per fi he aconseguit plantar faves. L'any passat vaig plantar faves a mig agost, i a primers de desembre en menjava. Aquest any he estat pendent d'acabar altres temes del tancat, i m'he endarrerit.

Pel pont de l'11 de setembre les volia plantar, però al viver no en tenien. Em van dir que em reservaven les que volgués, i que en una setmana les tindria a punt per plantar ( llavors eren massa petites ). Aquest divendres 18 de setembre les he anat a buscar, i pagant trenta ( eren les que creia que em feien falta ) m'han donat tota la safata de planter de cebes, quaranta.


Un cop preparada la terra, davant dels calçots, hem posat les faves en sis rengleres. La primavera passada quan vaig plantar els pèssols van venir immediatament els conills, i d'una setmana a la següent es van menjar els brots tendres.

Aquesta vegada he possat la xarxa de plàstic de les patates, i espero que aquests convidats passin gana aquests dies !!!

Per cert, de les cebes dels calçots unes sis o set ja s'han "despertat" i estan brotant. Perfecte !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada