Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

dijous, 24 de setembre del 2015

El motocultor, joia i il·lusió

Durant aquests anys de aprendre a cultivar la terra he vist que amb el xapo és molt dur, i que amb els temps actuals cal anar amb els estris actuals. Dia rera dia veia que sense tractor, o motocultor, la feina dura és fa llarga i molt més dura. Amb la dedicació de cap de setmana que tinc al camp no puc pretendre fer molta cosa, i un salt qualitatiu que em faltava era un motocultor.

És veritat que hi ha amics que et poden venir a ajudar, i ho fan, però vull procurar ser autònom. En aquest sentit he anat veien que el motocultor era la peça que em faltava. He hagut de posar una bola al cotxe, i fer-me amb un remolc ( petit, petit ) que és una meravella.

Per fi, aquest 2 de setembre, he comprat el motocultor. Aquí està . Els dubtes que he tingut en la compra han estat : preu el mínim o reparabilitat. Al final, he optat per el segon, i l'he comprat a una botiga on en reparen. D'aquesta manera, si cal fer manteniment o be s'espatlla alguna cosa, tindré un lloc on podré arreglar-lo.

Estic molt content d'aquesta adquisició !

1 comentari: