Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

diumenge, 18 de novembre del 2012

Mas de Samsó 2009, un gran Montsant


En el darrer post, del tast de vins i caves del dia 5 de novembre, vaig dir que m’explicaria amb més extensió del vi que m’havia agradat més.

En aquest tast hi havia de tot, molts cellers i molta, molta gent a l’hora que jo hi vaig anar. Aquesta entrada no és pel millor dels que hi havien, que certament no sé quin pot ser. Aquesta entrada és pel que més em va agradar i pel que millor atès em vaig sentir.

Caminant entre tanta gent hi vaig trovar a un celler, el Celler Vinyes d’en Gabriel, del que vaig reconèixer un vi que havia tastat en un restaurant, i m’havia agradat molt, l’Heravi Jove. L’havia trobat suau i elegant, fresc i tot ell molt ben integrat. 

Quan el vaig veure els hi vaig comentar, i amb molta amabilitat em van oferir tastar el seu vi insignia, que és el Mans de Samsó 2009. Tot i que ja havia tastat uns quants vins, el vaig trobar amb un cos excel·lent, una gran riquesa aromàtica, una mica de mineral però molt ben conjuntat tot. Al preguntar el preu en el mercat, els hi vaig dir que per mi era una mica fora del meu nivell habitual ( està als voltants dels 40 euros ) però em van dir que independentment del tema econòmic, estavem molt contents de que aprecii els seus vins, i de que gràcies al tast els podia coneixer una mica més.

Continuo sent un enomorat de la D.O. de Montsant, el vi Mans de Samsó 2009, excel·lent, i el tracte del celler, fantàstic. Si algun dia tinc un caprici i tinc una mica de racó, serà una bona elecció.

He quedat molt contenta d'aquesta fotografia que en mig de tothom vaig poder fer del seu stand. Per cert, la seva pàgina web està molt ben desenvolupada, i és clara, transmetent il·lusió per la seva feina ( Celler Vinyes d'en Gabriel )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada