Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

dimecres, 9 de març del 2016

Sóc quasi un desastre

Aquest final d'any, en el que respecta a les meves habilitais informatiques, m'ha passat quasi de tot. En primer lloc m'he donat compte que el carregador de la bateria de la camard de fotos digital s'havia quedat en l'hotel de les vacances d'estiu ( això ho he descobert quan se m'ha acabat la bateria, evidentment ). En segon lloc, he hagut de reiniciar l'ordinador, previ còpia de seguretat dels arxius i anar a "metge informàtic. Fins que no he necessitat l'ordinador de veritat he anat passant dies i setmanes, per mandra.

Ara haig d'intentar posar-me al dia. Com exemple del que és l'hivern al camp, aquí va aquesta foto de la gebrada de bon matí que sovint hi ha.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada