Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

diumenge, 27 de novembre del 2011

Encara tinc temps per noves aficions

Un cop ja tinc l'afició del camp assentada, i donat que sempre consegueixo liar-me amb coses noves, m'apunto a un nou hobby de cap de setmana.

Els boscos estan fets una pena, i a casa hi ha una llar de foc preciosa, i fa molta companyia. Fàcil, la nova afició serà fer de llenyataire, amb permis dels amos del bosc. Hem comprovat que si els arbres estan caiguts, i demanes permís per retirar-los, la resposta és favorable. A més, ens estalviem gimnàs de braços i comprar llenya.

Aquí es pot veure la fila que fem, i el resultat de la feina d'un matí.

3 comentaris:

  1. Vaja... veig que de distraccions no ens en falten pas... Bona cosa!!

    ResponElimina
  2. ostres que be,t'estalvies el gasto del gimnas fas cames (pujar muntanyes) i braços ,(agafar i carregar els troncs ) i de pagar 130 euros,que es el que hem pagat nosaltres per cada tonelada de llenya.


    roser

    ResponElimina
  3. Quantes vegades escalfa aquesta llenya abans d'arrtibar a la llar de foc?
    A mi m'agrada molt aquest hobby teu!!!

    ResponElimina