Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

diumenge, 29 de maig del 2011

Una bona manera de tastar whiskyes, Connemare 8 anys


Mitjançant un blocaire vaig tenir coneixement d'una botiga a Barcelona on pots comprar whisky en petites ampolles, Vom Fass. http://www.blogger.com/img/blank.gif. Una tarda que passejava per Barcelona em vaig enrecordar d'aquesta botiga, i vaig treure el cap. Es pot comprar des de 10 cl, a uns preus adequats.

Vaig escollir un whisky irlandès, de la destil·leria Cooney, un 8 anys. Viatjant per internet vaig veure que el embotellat més conegut és el Connemare.
Per al meu gust resulta una proposta curiosa. Sembla que tingui una mica gust de turba, però el que destaco és el gust dolç, un punt de mel, que fa que tingui un record d'un clàssic speyside amb un toc de fumat.
Recomano tastar, al preu que ofereixen, les possibilitats d'aquesta botiga.

2 comentaris:

  1. Interessant... El whiskey irlandés és més suau que l'escocès. Prenc nota...

    ResponElimina
  2. Quin lloc més bonic,...ara entenc que arribessis tan content!!!

    ResponElimina