Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

diumenge, 11 de desembre del 2011

Viñas del Vero Syrah 2006


Fa uns dies em van regalar una ampolla de Viñas del Vero Serie Limitada Syrah 2006, i no sabia quan obrir-la. Finalment vaig decidir que estava fent el préssec, i els vins són per beure’ls i no per veure’ls.

Aquest vi em va agradar molt, el vaig trobar potent però de pas suau i llarg, amb un final amb records de fusta però una certa dolçor. La curiositat de saber que hi ha darrera de l’ampolla m’ha portat a presentar aquestes informacions, que demostren que hi ha molta cosa al costat d’un gran vi. Donat que és fruit d’Internet, no ho tradueixo ja que no vull que hi hagi cap dubte en que no és meu :

Las Series Limitadas de Viñas del Vero están elaboradas en colaboración con un prestigioso enólogo internacional.. El ultimo vino de estas Series que se presentó en marzo de 2008 durante Alimentaria, es un Syrah de la vendimia 2006 elaborado con la inestimable colaboración del enólogo australiano Terry Barnett.
Con el objetivo de obtener su máxima peculiaridad varietal y siguiendo las recomendaciones de Terry Barnett, se vendimió manualmente a mediados de septiembre y realizó una maceración prefermentativa durante 8 días. La fermentación maloláctica se realizó en barricas. Tras el prensado, y para dotarle de su peculiar estilo “austral” permaneció durante quince meses en barricas de roble americano. El vino se embotelló a finales de 2007
.

Tot i això, he vist que el preu ( vora uns 40 € ) és un pel alt per mí.

2 comentaris:

  1. ja parles com tot un bon entes en vins .
    realment deu ser molt bo ,pero em sembla carisim

    roser

    ResponElimina
  2. Segur que és molt bo... però sempre és millor que te'l regalin (sobretot amb aquest preu)...
    De totes maneres segur que el saps apreciar i valorar, llavors no és tan car...

    ResponElimina