Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

divendres, 7 d’octubre del 2011

En clau de vi

Aquesta setmana tinc dos aspectes a destacar, dins de la meva afició al camp i al vi.

Ha començat la tercera temporada del programa del Canal 33 "En clau de vi". Aquesta nova etapa del programa la volen efocar a partir d'una entrevista amb algú relacionat amb el vi i fora del plató. En el primer programa han entrevistat a la Sara Perez, enòloga destacada del Priorat. El que m'ha agradat és que ens han mostrat el moment de la collita, i arrancar els llevats propis que porten els gotims per a fer la fermentació de la resta de la vinya, amb una prefermentació amb una part de raim en el propi camp. Això ajuda a veure que no tot ha de ser química preparada, i les coses per si soles funcionen, com han anat funcionat des de fa milers d'anys.

La segona cosa que m'ha agradat és que he aprés a veure el programa a internet, en la pàgina de tv3 a la carta. L'enllaç a aquest programa és : http://www.tv3.cat/programa/219482733/En-clau-de-vi

Aquests dos descobriments m'han agradat molt i ho vull compartir

1 comentari:

  1. Perfecte aquest enllaç... sobretot pels que no el podem veure en directe... Gràcies per compartir-lo

    ResponElimina