Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

dimecres, 4 de maig del 2011

Enate reserva especial 2001


Fa uns dies em van arribar un regal, una ampolla de Enate Reserva Especial 2001. Amb aquesta línia la bodega ENATE cada any encarrega a un artista una pintura, la fan servir per l’etiqueta i li donen el seu nom ( Chillida, Tàpies, ….), amb una caixa de cartró individual. Aquesta collita de 2011 era pel pintor aragonés José Beulas.

L’ampolla te una información sobre el vi contingut molt extensa, que és un plaer llegir. Es tracta d’un coupatge de 60 % cabernet Sauvignon i un 40 % Merlot, vinificats per separat, i embotellat al 2003 ( NOU anys a l’ampolla ! )
L’opinió que jo tinc del meu tast és que ha estat un vi amb molt de cos, amb aromes de molta fruita madura, que és excesivamente intens i complex per al meu gust.

El preu que he vist a Internet excessiu ( més de seixanta euros ). Cada vegada més penso que a partir d’un cert valor ( vint euros com a molt molt ), la resta del preu és una decisió de marketing, que no té justificación en el contingut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada