Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

divendres, 17 de setembre del 2010

Preparant els calçots


Aquests dies ha tocat preparar una feixa per plantar calçots, ja que per tenir-los al desembre-gener cal començar ara. Una de les coses que m'ha fet il·lusió ha estat la meva "estrena" com a tractorista. No havia dut mai un tractor, i el meu company m'ho va oferir. Aquí teniu una foto d'aquest moment.

2 comentaris:

  1. enric vas una mica tard.Cada dia vaig a caminar amb la meva mare i ja fa mes de 15 dies que un des hortelans del poble ,ha plantat els calçots. Els controlo cada dia perque el mes de febrer fem la calçotada hi li compro uns 300.
    PER MOLTS ANYS , he vist que la teva dona t'ha fet un pastis de tiramisu. Al juliol jo tambe vaig fer 52 anys.que tinguis un bon dia . roser

    ResponElimina
  2. Ara la teva dona ja pot anar preparant la recepta .....de la salsa romescu!!

    ResponElimina