Espai que recull les experiències d'un aprenent de pagès. Exposo com són de senzilles les coses ben fetes, la facilitat en que es fan coses equivocades, i com una afició pot implicar tantes activitats, fetes amb il·lusió. També m'ajudarà a tenir memòria, i hi trovareu un espai d'intercanvi de maneres de fer i d'entendre el vi i el whisky

dimecres, 14 d’octubre del 2009

Ja he començat !

Després de moltes dubtes, que si llarg, curt, si ho sabré fer, que si encara em falta no se qué, ... ja m'he decidit a començar el meu blog.

El meu objectiu és el de reflectir les meves petites aficions, que em comporten satisfaccions molt sovint però a vegades alguna enrrabiada, compartint-ho amb qui també estigui interessat en els mateixos temes.

Un dels principals motors d'aquest blog serà el vi. La meva afició al vi, juntament amb l'oportunitat que el meu amic m'ha donat d'apendre a cuidar un camp, m'ha portat a entestar-me en fer el meu propi vi. Això ho aniré explicant de mica en mica, en funció de les activitats que, d'acord amb el temps, vagi fent.

Una segona aficció que vull compartir és el whisky de malta. De mica en mica m'he anat introduint en aquest món, que em fa passar molt bones estones.

De moment, ja m'he llençat. Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada